Yogahold-skema for forår 2019

Nu kan du booke DIT favorit yoga-hold for foråret

Forårs-sæsonen løber fra uge 4 til og med uge 15

Holdskema for uge 4 til 15 2019

Uge 8 og 13 er undervisningsfrie

 
Tid MAN TIR ONS TOR
9:00 –  10:30   H312 Yin
Book her
H315 Mindful Yin Yang
Book her
H317 Hatha 1
Book her
17:00 – 18:30 H310 Yin
Book her
H313 Hatha 2
Book her
H316 Hatha 2
Book her
 
19:00 – 20:30 H311 Slank med yoga NY
Book her
H314 Hatha 1
Book her
   
BEMÆRK! Du kan vælge, om du vil betale i 1 eller 2 rater eller 100 kr. nu og resten 21. januar 2019

Se holdbeskrivelser og datoer her

H310 Mindful yin yoga mandage 17 - 18:30

Sessioner: 10

Uger: Fra og med uge 4 til og med uge 15. Uge 8 er undervisningsfri

Underviser: Birgitte Reinhold Jakobsen

Beskrivelse:
En intensiv, stille og meditativ yogaform som arbejder dybt og effektivt med bindevæv, meridianer og energi.
For større smidighed og stress-reduktion.

 

H311 Slank med yoga - mandage 19 - 20:30

Sessioner: 10

Uger: Fra og med uge 4 til og med uge 15. Uge 8 er undervisningsfri

Underviser: Birgitte Reinhold Jakobsen

Beskrivelse:
Et forløb, hvor vi i 3 faser bruger yoga til at støtte og fremme dit vægttab.

Hvis du selv kan komme ned og op fra gulvet, er du velkommen.

 

H312 Morgen yin yoga tirsdage 9:00 - 10:30

Sessioner: 10

Uger: Fra uge 4 til og med uge 15. Uge 8 er undervisnings-fri

Underviser: Gitte Hartvig Andersen

Beskrivelse:
En intensiv, stille og meditativ yogaform som arbejder dybt og effektivt med bindevæv, meridianer og energi.
For større smidighed og stress-reduktion.

 

H313 Hatha 1 tirsdage 17:00 - 18:30

Sessioner: 10

Uger: Fra uge 4 til og med uge 15. Uge 8 er undervisnings-fri

Underviser: Birgitte Reinhold Jakobsen

Beskrivelse:
Undervisningen foregår i et roligt tempo med udgangspunkt i og hensyntagen til din krop, som den er lige nu, men samtidigt så tilpas individuelt udfordrende, at du vil kunne mærke den gavnlige virkning af at bruge og strække alle dele af din krop.

Vi starter med en opmærksom centrering (kort meditation) og går videre til opvarmning. Herefter følger en nøje udvalgt sekvens af asanas (øvelser). Ofte har en klasse et særligt tema, men vi kommer altid hele kroppen rundt.

Alle klasser afsluttes med en guidet dyb afslapning.

H314 Hatha 1 tirsdage 19:00 - 20:30

Sessioner: 10

Uger: Fra uge 4 til og med uge 15. Uge 8 er undervisnings-fri

Underviser: Birgitte Reinhold Jakobsen

Beskrivelse:
Undervisningen foregår i et roligt tempo med udgangspunkt i og hensyntagen til din krop, som den er lige nu, men samtidigt så tilpas individuelt udfordrende, at du vil kunne mærke den gavnlige virkning af at bruge og strække alle dele af din krop.

Vi starter med en opmærksom centrering (kort meditation) og går videre til opvarmning. Herefter følger en nøje udvalgt sekvens af asanas (øvelser). Ofte har en klasse et særligt tema, men vi kommer altid hele kroppen rundt.

Alle klasser afsluttes med en guidet dyb afslapning.

 

H215 Blid Yin Yang onsdage 9:00 - 10:30

Sessioner: 10

Uger: Fra uge 4 til og med uge 15. Uge 8 er undervisnings-fri

Underviser: Birgitte Reinhold Jakobsen

Beskrivelse:
På dette hold kombinerer vi yin og hatha. Men hatha stillingerne udføres også med langsomhed, blidhed og et indadvendt meditativt fokus.

Alle klasser afsluttes med en guidet dyb afspænding.

 

H316 Hatha 2 onsdage 17:00 - 18:30

Sessioner: 10

Uger: Fra uge 4 til og med uge 15. Uge 8 er undervisnings-fri

Underviser: Birgitte Reinhold Jakobsen

Beskrivelse:
Klassen har samme indhold og opbygning, som Hatha Yoga I, men på dette hold går vi lidt videre i stillingerne. Instruktionen forudsætter også, at du har lidt erfaring med yoga.

Jeg lægger dog stadig (måske endnu mere) vægt på mindfulness fremfor præstation og betydningen af, at mærke efter og tage hensyn til sin egen krop.

Alle klasser afsluttes med en guidet dyb afspænding.

 

 

H317 Hatha 1 torsdage 9:00 - 10:30

Sessioner: 10

Uger: Fra uge 4 til og med uge 15. Uge 8 er undervisnings-fri

Underviser: Birgitte Reinhold Jakobsen

Beskrivelse:
Klassen har samme indhold og opbygning, som Hatha Yoga I, men på dette hold går vi lidt videre i stillingerne. Instruktionen forudsætter også, at du har lidt erfaring med yoga.

Jeg lægger dog stadig (måske endnu mere) vægt på mindfulness fremfor præstation og betydningen af, at mærke efter og tage hensyn til sin egen krop.

Alle klasser afsluttes med en guidet dyb afspænding.

 

Har du lyst til flere yogahold?

Så kan jeg tilbyde dig en rabat på 300 kr. på det eller de følgende yogahold.

Når du har booket det første hold, kan du booke det følgende hold med rabatkoden: 

2-hold-forår-19

Så bliver rabatten automatisk trukket fra.

Meld afbud og få en byttetime

 Hvis du i god tid ved, at du ikke kan deltage, kan du få en “byttekupon” dvs. en kode til en bytteklasse, som du selv kan booke i kalenderen med ledige pladser.

Det kræver blot at du giver mig besked pr. mail (info@voksenyoga.dk) SENEST 24 TIMER FØR, så sender jeg dig koden pr. mail.

Kuponer/koder til bytteklasse er personlige og gælder kun i samme sæson. Vi kan ikke garantere, at du finder en bytteklasse

Praktisk info

Mødetid: Fra 15 – 5 minutter før start.
Udstyr: Vi har måtter og alt udstyr
Forfriskninger: Der vil altid være vand, the, frugt og nødder el.lign.
Påklædning: tøj med god bevægelsesfrihed, evt. i flere lag for temperaturregulering. Vi træner i bare tæer eller sokker med “dupper”

Afbud/bytte tid: Meld afbud 24 timer inden. Så får du en kode til en byttetime.

Holdet gennemføres ved min. 10 deltagere